Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Πάρε με από το χέρι να μου δείξεις τον κόσμο


Anonimo XIV sec: Trifono della Morte

Στην Εύα Δελή

Πάρε με από το χέρι να μου δείξεις τον κόσμο. Ο μεγάλος χάρτης σχισμένος. Η γεωγραφία χαμένη ανάμεσα σε άχρηστα βιβλία. Ο εξάντας δίχως φακούς. Τους βγάλαμε για να ανάψουμε τσιγάρα. Σπασμένο το παλλινώριο. Η ρίγλα ζαβωμένη. Το βελόνι της πυξίδας τρελάθηκε και τρεκλίζει. Την μπαρκέτα την έκοψε κυνηγός μπορεί και σκυλόψαρο. Μετζαρόλι; Μα ο άμμος δεν βολεί να περάσει. Ας μετρήσουμε τον ήλιο με τα δάχτυλα. Ποιόν απ΄όλους;

-Λίγη γαλέτα…

-Πάρε… Γιατί φτύνεις;

-Νερό.

-Σώθηκε.

-Είπες πως για εμένα θα ανοίξεις την φλέβα σου.

-Δες. Την άνοιξα. Δεν τρέχει στάλα.

-Στεριά. Να τη. Τρεις φοίνικες.

-Όχι. Πέντε...εφτά… Χίλιες… Χιλιάδες. Μήτε μισό μίλι. Κοντά.

-Δώσε μου τα κουπιά

-Είναι σάπια. Ολότελα.

-Τότε ας φτάσουμε κολυμπώντας.

-Κοίταξε το στόμα του σκύλου, πως περιμένει.

-Ρίξε την γαλέττα.

-Την ξερνά και την πετά πάλι απάνω μας. Δεν βλέπεις; Στάσου να πέσω. Θα χορτάσει. Θα προλάβεις να βγεις στην στεριά. Φυσάει. Είναι κόντρα. Αλαργεύουμε. Βρέχει πιες κοιμήσου, θα σε φυλάω.

-Κοιμάμαι. Είναι καιρός που κοιμάμαι.

-Τι ωραία που είναι τα μαλλιά σου. Άσε με να τα καθαρίσω από το αλάτι.

-Όχι

-Γιατί γλιστράς από τα χέρια μου; Που είσαι; Έχω καινούργια tattoo να σου δείξω. Μην ξυπνάς… Έτσι όπως είσαι θα σε βάλω φιγούρα σε πλώρη… Κοριτσάκι.

Πιάσε με από το χέρι να μου δείξεις τον κόσμο.

-Δεν έχω χέρι. Δεν υπάρχει κόσμος




Για την τελευταία μέρα του καλοκαιριού..από την Βάρδια του Νίκου Καββαδία



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι συνέβη με τις ιστοσελίδες που είχες δεξια?

Livingathens είπε...

Πολλά ήταν ανενεργά πια! Θέλω να βρω λίγο χρόνο να το φτιάξω καλύτερα μέχρι τότε δεν θα έχω. Την κατανόηση σας μόνο..καλημέρες