Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

ΕΛΕΕΙΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ




Κουρτ Σβίττερς

ΕΛΕΕΙΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Π ρ ο σ χ έ δ ι ο ν δ ρ ά μ α τ ο ς


    α. Κύριέ μου :
    β. Παρακαλώ ;
    α. Συλλαμβάνεσθε.
    β. Όχι.
    α. Κύριέ μου, συλλαμβάνεσθε.
    β. Όχι.
    α. Κύριέ μου, συλλαμβάνεσθε.
    β. Όχι.
    α. Κύριέ μου, θα πυροβολήσω.
    β. Όχι.
    α. Κύριέ μου, θα πυροβολήσω.
    β. Όχι.
    α. Κύριέ μου, θα πυροβολήσω.
    β. Όχι.
    α. Σας μισώ.
    β. Όχι.
    α. Θα σας σταυρώσω.
    β. Όχι.
    α. Θα σας δηλητηριάσω.
    β. Όχι.
    α. Θα σας σοδομίσω έως θανάτου.
    β. Όχι.
    α. Μη λησμονείτε τον χειμώνα.
    β. Ουδέποτε.
    α. Σας μισώ.
    β. Ουδέποτε.
    α. Θα σας φονεύσω.
    β. Είπαμε : ουδέποτε.
    α. Θα σας πυροβολήσω.
    β. Αυτό το ξανάπατε.
    α. Εμπρός λοιπόν, ελάτε.
    β. Δεν γίνεται να με συλλάβετε.
    α. Γιατί όχι ;
    β. Το πολύ να με πάτε στο τμήμα.
    α. Τότε λοιπόν σας πάω στο τμήμα.
    β. Ε, αν είναι έτσι, καλώς.


Ο β επιτρέπει στον α να τον οδηγήσει στο τμήμα και τον ακολουθεί. Τα φώτα της σκηνής σβήνουν. Το κοινό, νιώθοντας ότι το κοροϊδεύουν, θορυβεί και σφυρίζει. Η γαλαρία κραυγάζει: "Τι αηδίες είναι αυτές !" "Να βγει έξω ο συγγραφέας !" "Τα λεφτά μας πίσω !"


Kurt Schwitters, Kümmernisspiele, 1919


Χτες 29-06-2011 παίξανε για άλλη μια φορά με την νοημοσύνη μας! Καλά να ναι.. και καλά να ναι που έλεγε και ένας φίλος για τις πρώην του..

Δεν υπάρχουν σχόλια: