Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

στην Αγία Ειρήνη στην Αιόλου


-Το πόσο όμορφη είναι η Αθήνα..\\..Αρκεί να καθίσω δέκα λεπτά μέσα στο αυτοκίνητο, παρκαρισμένο κάπου στην Αγία Ειρήνη της Αιόλου βράδυ καθημερινής. Έξω κάνει κρύο και ο κόσμος περνάει γρήγορα.. πού να πηγαίνει άραγε? Μαζευτήκαμε πολλοί πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, σκέφτομαι. Όσο μεγαλώνω, η ανθρωποφοβία μου με καταβάλει ολοένα και πιο πολύ. Στο τέλος φαντάζομαι θα ήθελα να κατοικώ στο κέντρο, στο σύνταγμα αν είναι δυνατόν, μόνος μου, ψυχή ζώσα σε ακτίνα χιλιομέτρων.

-Τα πιο περίεργα ραντεβού τα έχω δώσει εδώ γύρω και πάντα ερχόμουν νωρίς.. κάθομαι λίγο και σκέφτομαι..

Είμαι ο κακός? ο καλός? ο άσχημος?

Που πάω? ο κόσμος γύρω που πάει? γιατί προσπερνάει βιαστικός..? Η ώρα έχει περάσει πρέπει να πάω στο ραντεβού μου.

«Ποτέ η σκέψη δεν συμβαδίζει με την πράξη»

Για άλλους αυτό είναι μαλακία για εμένα μαγκιά

Το κασετόφωνο του αυτοκινήτου παίζει το live and let die από guns and roses..

Κλείνω κλειδώνω φεύγω..

..το πόσο όμορφη είναι η Αθήνα//-

10 σχόλια:

Barbara είπε...

Πάντα οι εικόνες είναι καλές, αλλά τα λόγια...δύσκολα. Τί να πω απο εκεί που έλεγα ότι τα κείμενά σου είναι καλά, τώρα μπράβο ρε Λευτέρη, τί να πώ εύγε...και δεν είναι εύκολο να αποτυπώνει κανείς τις σκέψεις του..
Ευχαριστούμε!

Livingathens είπε...

Barbara: Βασικά ντρέπομαι λίγο (πολύ δηλαδή αλλά τι να λέμε τώρα) νομίζω όμως βοηθάει λίγο το «απρόσωπο» του κυβερνοχώρου! Σε ευχαριστώ ξανά και θα ήθελα εκτενέστερη κριτική κάποια στιγμή, η γνώμη σου μετράει πάρα πολύ να ξέρεις

Amelie είπε...

Κάθε στενό στο κέντρο της Αθήνας, κάθε γωνιά είναι σα να έχει την ιστορία της. Κι είναι τόσο ωραίες οι βόλτες στο κέντρο τέτοια ειδικά εποχή, που δεν έχει ούτε κρύο ούτε ζέστη. Κι ας μη βάζεις άλλες σκέψεις. Απόλαυσε απλά το ραντεβού σου!

Aileen Melinda είπε...

Η Αθήνα φαντάζει τόσο απρόσωπη κι όμως είναι τόσο προσωπική... Η Αμέλια έχει τόσο δίκιο, κάθε στενό κάθε γωνιά έχει την ιστορία της. Μια ιστορία σκοτεινή, προσιτή και γεμάτη χρώματα στο σκοτάδι.

Livingathens είπε...

Αμέλια η τέλεια Είναι πολύ όμορφα έχεις δίκιο - Καλό είναι να μην σκέφτεσαι κάτι άλλο - αλλά ο εγκέφαλος δύσκολο πράγμα να τον τιθασεύσεις

Livingathens είπε...

Aileen Melinda Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που βλέπεις την Αθήνα… έχει χρώμα ναι!!

Foteini είπε...

σκοτεινό... αλλά καλό!
:)
Φιλιά

Livingathens είπε...

Σας ευχαριστώ ! καλημέρα σας (θα φροντίσω το επόμενο να είναι φωτεινό σαν το όνομά σας)

Jerry Jedelou είπε...

μου αρεσει να πινω καφε στην αγια ειρηνη..:-)

Livingathens είπε...

Jerry Jedelou : kai emena ;)