Το Ζάππειο έγινε για τοπική κατανάλωση. Οι Έλληνες σχεδιαστές συμπεριφέρονται σαν συνοικιακές κομμώτριες. Είδαμε 2-3 δημοσιογράφους από το εξωτερικό και 5-6 πολιτικούς που ψήλωναν το μικρόφωνο. Ε και? Δεν είχε κανένα μέλλον το Ζάππειο. Δεν σημαίνει τίποτα το Ζάππειο για να δημιουργηθεί ρεύμα έξω. Οι διοργανώσεις που ακολούθησαν -στην Συγγρού, το Γκάζι, το Ελληνικό- ήταν φυσική εξέλιξη. Ένα πάρτι για τοπική κατανάλωση πραγματικά εκτός θέματος, εκτός παγκόσμιας κίνησης μόδας.
Από την συνέντευξη του Γιάννη Τσεκλένη στην Καθημερινή της Κυριακής.
Η φωτογραφία από το Γκάζι το 2008
1 σχόλιο:
το Ζαππειο η παρακμή η ίδια.
Δημοσίευση σχολίου