Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Rene Burri


CHINA। Beijing. 1964. "Former Summer Palace. Dead lotus flowers on the Kunming Lake."


Σχετικά με το προηγούμενο post.Δεν θέλω να είμαι κακός με τις προσπάθειες καλλιτεχνών και δεν μου αρέσει να κρίνω ,πάντα προτιμούσα να πράττω, θα ήθελα όμως να έβλεπα που και πού τέτοιες προσπάθειες και από νέους φωτογράφους και όχι εύκολα αναμασημένα θεματάκια. Είναι μία από τις αγαπημένες μου φωτογραφίες του Rene που είναι ένας από τους σημαντικότερους φωτογράφους του πρακτορείου της Magnum. Τα σχήματα που κάνουν τα νεκρά λουλούδια σαν αφηρημένες πινελιές σε πίνακα μοιάζουν! Μακάρι να έβλεπα τον κόσμο όπως ο Rene. Αυτή είναι φωτογραφία τοπίου! τι άλλο να πω.

4 σχόλια:

k είπε...

ανατριχιαστικά τέλεια...

Ανώνυμος είπε...

Λευτέρη κάτι συμβαίνει και δεν φαίνεται η φωτο με τη λίμνη!
Οι γάμοι μου φέρνουν μια παράξενη θλίψη και έχω πάψει να πηγαίνω

Livingathens είπε...

knotty den kserw giati den blepeis thn foto..bes sto site ths magnum an 8es kai 8a thn deis.
Polla pragmata me 8liboun teleutaia,alla den einai kai auto ena sunais8ima?
kai ksereis ama ais8anesai eisai zwntanos giauto kalo einai na epidiokeis tis katastaseis pou sou dimiourgoun sunais8imata opoia kian einai auta san tsimpies einai se ksipnane!!:)

Ανώνυμος είπε...

την είδα στο site της magnum σαν ψεύτικη είναι, σαν ζωγραφιστή, φοβερή
σωστό να προκαλείς συναισθήματα, αλλά στους γάμους (ελπίζω όχι σε όλους) υπάρχει συσσωρευμένη πίεση που δεν αντέχω!